lördag 14 mars 2009

Testplåtning med Morgan Norman i äkta "Friends" lägenhet. 

Datastation. Som ni ser är det EXTREMT glamorös fotografering.Hår ifrån Bronx och make ifrån Asien.Stylister ifrån Schweiz.Fotograf och assistenter från Sverige.yeah! :)


"This is what happens when your parents goes to greece on vacation" Giorgos förklarar sitt ursprung.Half dutch/half greek. Morgan lurar i honom cigg och får honom att börja röka igen efter fyra års uppehåll. SKÄMS!


mr. backup. är det något jag har lärt mig så är det stenhård backup. vi hade en till assistent som hette leo.hon går studium.fick inte med någon bild på henne här. anyway, hon var supercool. 
sedan gick vi hem till morgan där han satt och beundrade sina bilder innan vi drog in till Manhattan igen.

Det här är nästan första gången jag har gått ut pga en envis förkylning. Men imorgon så får jag vara med på en plåtning helt VANSINNIGT tidigt så jag måste lägga mig nu. Kanske får med mig kameran där med men det är inte lika säkert.Mår bättre nu och ska ge järnet.

Take care!
Smitzi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar