söndag 12 april 2009

victor osborne - shooting

jag kommer först till studion som till en början var lite knepig att hitta. väl där så möts jag av en sådan röra. så jag får börja med att städa. hittar marijuana. hm. don't do drugs my friends!
hela stället var bara så bisarrt. en dörr brevid började lägenheten som var full av gamla antikviteter..
jag vet inte hur många olika hattar det blev till slut. men det slutade nog på cirka 45-50 gb. så över 3000 bilder måste herr norman dragit av.
modellerna var riktigt fina. trots att hon var pinnsmal så ville de att hon skulle tappa 10 kilo. extremt. morgan rådde henne till att dra till sverige, där är förhållandena bättre.

jag vill med ha ringbrynja. det var victors egna, han sa att den var lite svår att komma ur efter en natts festande. jag kan förstå det. 

jag skulle egentligen ha hängt med frida, ida och johanna ut på klubb. var peppad ända fram till klockan 24 då det började bli dags. hade redan powernappat på kvällen men då jag slumrade till ytterligare en gång var det kört..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar